miercuri, 4 iunie 2014

S-a terminat!

Aseară s-a întâmplat minunea! S-a terminat! Pagina de care vă spuneam zilele trecute a dispărut datorită oamenilor care au înțeles că prostiile postate au dăunat celor din jurul nostru. Au luptat și au reușit să o închidă.Felicitările mele!

Acum stau și mă gândesc: 
1.Oare ce fac fanii „maestrului” fără miile de platitudini postate de acesta?
2.Oare Dan Andronic ce va face de acum? A suferit vreun atac nervos sau vreo traumă?
 Mie puțin îmi pasă ce fac ei în acest moment,dar după părerea mea ar putea să mai studieze puțin limba română,iar Dan Andronic să se mai calmeze cu amenințările la adresa celor care au făcut să se producă acest miracol.
Sincer,după părerea mea trebuie să îi mulțumim domnului Mihai Vasilescu pentru faptul că a luat inițiativă și înființat pagina de facebook „Numaipotcu Tony Poptamas”,care a ajutat mult la producerea miracolului.
Deci hai să sărbatorim astăzi!


P.S: Nu mi-o luați în nume de rău...doar ziceam și eu! ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu