luni, 2 iunie 2014

Cât de prost sa fi..

Hello people! 

Sinceră să fiu unii dintre noi(aici mă refer la cei cu probleme) chiar nu îsi dau seama cât de patetici sunt.Adică pe lângă că ești prost mai și râzi să dai dovadă că ai diplomă.
Am văzut azi pe Facebook,renumitul site de socializare,pe o oarecare pagină numită ”Tony Poptămaș”(muzician,după cum el însuși se recomandă) un milion de motive să deschid acest blog.Pentru a nu vă induce în eroare o să vă explic ce e cu această pagină.
Renumita pagină a inundat tot facebook-ul cu citate puse aiurea pe poze,dar totuși citate plagiate si la fel de proaste ca cei care le distribuie și le apreciază,dar nu asta e important ci ceea ce scriu fanii acestui plagiator în comentarii...și totuși nu ceea ce scriu ci cum scriu.Adică până si marele maestru sau mă rog adminii paginii se cam încurcă în ortografie si punctuație când după ”ci” pun virgulă,dar totuși să revenim...
Am și eu o simplă întrebare...Cum e corect „visurile” sau „visele”? Eu credeam că visele,dar maestrul crede că „visurile” e corect,deci cine să-l contrazică pe el? Și că tot vorbeam de asta,domnul Mihai Vasilescu(toate respectele mele),a reușit cu tupeu să îl contrazică pe marele Tony și încă îl contrazice.Felicitările mele! În sfârșit un om care s-a săturat de platitudini și a deschis ochii mai multor oameni.
 Deci dragii mei(cu referire la fanii maestrului),cumparati-vă o carte de limba română și învățați puțin să cum se scrie corect,apoi vă puteți considera „jmekeri”.
P.S: Nu o luați în nume de rău...doar ziceam și eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu